Stort tack till alla som anmält sig att vara funktionär i Arenaprojektet 2022.
PM – allmänt – gäller alla fyra konserterna1. Folkparken vid Mälaren byggs upp norr om Mälarkrogen och söder om parkeringen vid Lögarängens gästhamn. Se bilden.
2. Bemanningsplanen bifogas. Kolla att dina bokningarna har blivit rätt. Om något är fel måste du höra av dig snarast för justering.
3. I bemanningsplanen ser du vilka tider som gäller för olika arbetspass: arena-pass eller publikvärd pass. Notera att konserterna startar lite olika.
4. Inför varje konserthelg skickar vi ut ett mejl till de som ska arbeta på konserten med senaste information. Ändringar av tider och annan info kan komma och det får du i så fall veta senast torsdag kväll före konsert.
5. Vi kommer att ha ett eget tält med mat/fikaservice för publikvärdarna och arena-funktionärer som är med under kvällen. Placering enligt bild.
6. De som deltar i arenapassen med start kl 10 har fri lunch inne på Mälarkrogen.
7. Alla publikvärdarna kommer att bära en publikvärdsjacka för att vara enhetligt klädda och synliga. Återlämnas i servicetältet.
8. Inför varje arbetspass sker samling framför scenen vid tid enligt bemanningslistan för avprickning, utdelning av personlig badge (behörighetskort) och instruktioner av arbetsledare.
9. Britt eller jag är med vid samlingen inför varje arbetspass.C
Britt och Ulf Back
, 070-673 2722, 073-840 1119 (Britt)